sobota 10. prosince 2016

DNEŠNÍ RADOST Z ALTAMIRY



....dlouho jsem si nic nekoupila...no dobře, ne dlouho, ale měla jsem nutkavou potřebu udělat si radost něčím novým, barevným (tričko ani svetr to není :-) )

Dlouho jsem pokukovala po nových akvarelových barvách a protože nechci (i když občas mám tendenci koupit vždy to největší, co je) podlehnout recenzím, objednala jsem si pro jistotu malou cestovní sadu na vyzkoušení. K tomu 2 nádherné štětce a 2 skicáky pro ilustrace.

Skicáky budu teprve zkoušet, čekají na svoji příležitost, až dorazí zásilka z Japonska s 80 Kuretake štětečkovými fixy...určitě dám vědět ;-)

Akvarelové barvy jsou Leningrad White nights ruská sada umělecké kvality. Pořídila jsem základní sadu s 12 velkými pánvičkami. Na první dojem - jsem z nich nadšená a hned jsem si udělala vzorníček...krásné zářivé odstíny. Těším se na vyzkoušení na větší ploše, už jen vymyslet vhodný motiv obrázku.


























Štětce jsem pořídila umělecké přírodní Kolinsky - Rotmarder velikost 8 a 12, vlas kuna. Vyzoušeno zatím jen na vzorník, ale krásně drží tvar a špičku a sajou vodu, to bude určitě radost malovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.